Informacja o RODO w AIF Kancelaria
Informacje o Państwa danych kontaktowych są bezpieczne w AIF Kancelaria. Stosujemy się do polityki ochrony danych osobowych i korzystamy z nich wyłącznie dla celów udostępnienia Państwu informacji o zmianach w prawie z zakresu windykacji i odszkodowań oraz uzyskania kontaktu do Państwa w zakresie zawarcia umowy na prowadzenie windykacji i dochodzenia odszkodowań. Klienci kierując się przesłanymi wiadomościami podejmują często decyzje dotyczące dłużników i działań windykacyjnych.
Dnia 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”). AIF Kancelaria przedstawia informację, z której dowie się Pani/Pan w jaki sposób przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe oraz jakie ma Pani/Pan związane z tym prawa.
Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych ?
AIF Kancelaria Sp. z o.o. ul. Żernicka 253; 54-510 Wrocław
NIP 8992460363 REGON 932830639 KRS nr 000146740.
Kontakt telefoniczny do Spółki: 71 349 09 10.
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych?
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można się kontaktować z inspektorem danych osobowych po adresem e-mail: prokurent@aif.com.pl Kontakt telefoniczny: 71 349 09 10.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez AIF Kancelaria?
Dane będą przetwarzane w celu ich wykorzystywania w działaniach marketingowych wobec Pani/Pana, podmiotu, którego jest Pani/Pan właścicielem, wspólnikiem lub osobą reprezentującą, w tym przekazywania ich odbiorcom współpracującym ze Spółką, przygotowania oferty, nawiązania kontaktu telefonicznego, listownego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zaprezentowania tej oferty, a także przeprowadzenia badania satysfakcji klienta. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt f RODO – prawnie uzasadnione interesy administratora, którymi są prowadzenie i rozwój działalności Spółki, wzbogacenie oferty dla klientów, prezentacja usług oraz badanie i poprawa jakości.
Jakie kategorie danych spółka przetwarza?
Spółka przetwarza następujące kategorie danych osobowych: (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, stanowisko służbowe).
Komu udostępniamy Pani/Pana dane osobowe?
Dane będą ujawniane: dostawcom usług, zapewniającym Spółce funkcjonowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych, doradcom prawnym, biznesowym, firmom kurierskim, pocztowym, firmie prowadzącej usługi księgowe oraz kadrowe, partnerom Spółki w celu zaprezentowania ich oferty.
Jak długo będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe?
Dane będą przechowywane:przez okres działalności Spółki.
Jakie Pani/Pan ma prawa?
Osoby, których dane są przetwarzane przez Spółkę, mają prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, tj. potwierdzenia czy dane są przetwarzane, informacji jakie są cele przetwarzania, kategorie przetwarzanych danych oraz odbiorców oraz informacji o prawach przysługujących wobec administratora;
- żądania niezwłocznego sprostowania, uzupełnienia danych;
- żądania usunięcia danych, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności wymienionych w art. 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania;
- przenoszenia danych, które dostarczyły administratorowi;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f RODO (m.in. na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania);
- wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych).
- jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą, ma ona prawo cofnąć tę zgodę w każdym czasie.
Czy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Pani/Pana prawa?
- Jednym ze sposobów przetwarzania danych może być profilowanie, tj. określanie profili preferencji osoby, której dane dotyczą na podstawie tych danych i tym samym dostosowywanie usług Spółki i treści jakie otrzymuje ta osoba
- Proces podejmowania decyzji oparty na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych (w tym profilowanie) może być zastosowany wobec osoby, której dane dotyczą tylko:
- w celu zawarcia i wykonania umowy pomiędzy Spółką jako administratorem a tą osobą lub
- gdy osoba ta wyraziła zgodę na takie przetwarzanie.
W innych wypadkach profilowanie może odbywać się tylko wtedy, gdy podlega ingerencji człowieka. W każdym przypadku zautomatyzowane przetwarzanie musi być zgodne z prawem, a Spółka jako administrator musi zapewnić odpowiednie środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów osoby, której dane dotyczą.
3. Osoba, której dane dotyczą może wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania. Po wniesieniu sprzeciwu Spółka nie będzie już w ten sposób przetwarzała danych.
Skąd mamy Pani/Pana dane?
Otrzymaliśmy je od Pani/Pana w związku z zawarciem umowy/realizacją zamówienia pomiędzy podmiotem, którego jest Pani/Pan właścicielem, wspólnikiem lub osobą reprezentującą a AIF Kancelaria Sp. z o.o. lub w związku z realizacją zlecenia dla naszego kontrahenta lub pozyskaliśmy je z ogólnie dostępnych źródeł w tym ze: strony internetowej Państwa firmy, w rozmowie telefonicznej, z internetowych baz firm w których macie Państwo reklamę swojej firmy, z marketingowych baz naszych partnerów – wywiadowni gospodarczych .