Ilość nieopłaconych faktur w Twojej firmie rośnie z miesiąca na miesiąc? I to mimo, że od dawna wykonujesz samodzielną windykację nieuczciwych kontrahentów? Prawdopodobnie robisz coś źle. I przygotowany przez naszą AIF Kancelarię artykuł podpowie Ci, gdzie popełniasz kluczowe błędy. Ich wyeliminowanie powinno być dla Twojej firmy priorytetem. Tylko tak będziesz w stanie dość wyraźnie ograniczyć liczbę dłużników i odmrozić należne Ci pieniądze z zaległych faktur.
Maksymalna skuteczność windykacji jest możliwa. Oto, co musisz zrobić
Chyba nikogo nie zaskoczymy stwierdzeniem, że kluczowym błędem popełnianym przy procesie samodzielnej windykacji będzie zwyczajny brak konsultacji Twojego problemu z doświadczonym w tym zakresie ekspertem. Dlaczego tak istotnym elementem efektywnego odzyskiwania faktur jest współpraca z AIF Kancelaria i naszymi specjalistami? Odpowiedź będzie bajecznie prosta. To my posiadamy rozbudowaną wiedzę, która umożliwia nam wykazywanie się wysoką skutecznością w działaniu. I tak windykacja przedsiębiorstw z naszego ramienia cechuje się natychmiastowym rozwiązaniem sprawy. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu, bo po zaledwie 30 dniach od złożenia wniosku pieniądze pojawiają się na kontach naszych kontrahentów. Dodatkowo, jako wykwalifikowani eksperci proponujemy usługi, takie jak windykacja bezkosztowa i doskonale czujemy się w skutecznych technikach negocjacyjnych. Łącząc to ze znajomością prawa, masz stuprocentową gwarancję profesjonalnego podejścia do tematu windykacji zobowiązań z faktur. Działając samodzielnie narażasz się na niepowodzenie dochodzenia własnych praw, a musisz wiedzieć, że w tym przypadku czas nie działa zdecydowanie na Twoją korzyść.
Samodzielna windykacja nie była skuteczna? Prawdopodobnie popełniłeś te błędy
Brak chęci współpracowania z doświadczonymi specjalistami to wyłącznie najogólniejszy błąd, jaki można popełnić podczas samodzielnego windykowania zaległości finansowych. Cały proces będzie składać się z naprawdę wielu czynników, gdzie również zachodzi ryzyko wpadki podczas działania na własną rękę. Wśród najpopularniejszych należy wymienić przede wszystkim czas. Zdecydowana większość firm zwyczajnie za późno decyduje się na uruchomienie procedury przypominającej. Ta powinna zostać wdrożona już pierwszego dnia po przekroczeniu terminu płatności. Czas reakcji jest bezpośrednio odpowiedzialny za końcowy sukces, ale ważny jest także rodzaj interwencji. Jeżeli Twój kontrahent nie reaguje na połączenia telefoniczne czy wiadomości mailowe, spróbuj kontaktu za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Co istotne, zachowuj archiwum wszystkich korespondencji w tym konkretnie temacie. Ciekawostką jest fakt, że kosztowny w skutkach błąd możesz popełnić jeszcze przed rozpoczęciem realizacji. Jesteś pewny, że dokładnie prześwietlasz swoich Klientów pod kątem obecności w ogólnopolskich bazach dłużników? Zaledwie kilka minut takiego wywiadu może spowodować, że unikniesz przykrych konsekwencji w przyszłości, a ilość zamrożonych na nieopłaconych fakturach środków nie będzie stale rosła.